१६ लागेकी त्यो केटीको पूती


गाउँको कोदोको लोकल रक्सीले मातिएको म पनि मूडमा थिएँ । पर्सबाट सयको नोट निकालेर हातमा थमाएँ । सयको नोट जीवनमा पहिलो पटक हातमा परेपछि केटीका ससाना चिम्से आँखा आश्चर्यले फैलिए । “यो किन नि सर ?” हातमा परेको सयको नोटलाई अविश्वासको भावले पल्टाएर हेर्दै उसले सोधी । “तिम्रो कुमारीत्वको मोल” भनौंजस्तो भएको थियो , त्यसो भन्नु उसले मप्रति गरिरहेको आदरको अपमान जस्तो लाग्यो र भने “राखन“ ।उस्ले चोलीको माथ्लो भाग तानेर सयको त्यो नोट त्यहाँ घुसार्न खोजी । त्यसो गर्दा उसका दुधको पोका देखियो । मैले आफूलाई रोक्न सकिन र हात अघि बढाएर उसको त्यही दूध समाएँ । केटी झसंग भएर आफूलाई अलि पछि तानी। मैले छोड्दै छोडिन , च्याप्प समाएर चोलोमाथिबाटै विस्तारै दूध माड्न थालें ।
भरखर जवानीमा प्रवेश गरेकी केटीको दूध कटमेरो अम्बा जस्ता थिए। जति जति दूध समाउँदै जान्थें त्यतिनै मलाई मजा आउन थालेको थियो । विस्तारै चोलीको टाँक खोले । भित्रबाट केही नलाएका केटीका दूध उड्न लागेका परेवाका बचेरा जस्तो गरी फुत्त निस्किए । अब म उन्मुक्त भइसकेको थिएँ । दुईटै दूध च्याप समातेर मजाले मोल्न थाले । त्यो मन्द उज्यालोमा उसको खैरो रंगका दूधको मुन्टा क्याटवरी चकलेट जस्तो देखिइरहेको थियो । मुख त्यही गाडेर क्रमसः चुस्न थालें । केटी “छ्या सर , कुतकुती लाग्यो” भनेर हाँस्न थाली । मैले आफ्नो पाइन्ट खोलें र ठाडो भइसकेको मेरो लाडोमा ल्याएर केटीको हात राखिदिएँ । केटीले च्याप्प समाई , म भने उसको उसको दूध चुस्न थालें । केटीको फरिया एक छेउबाट तानें , मंगोलियनहरुको त्यसै पनि शरिरमा रौं कम हुन्छ  त्यसमाथि भरखर १५ पुगेर १६ लागेकी त्यो केटीको पूतीको माथ्लो भागमा अलि अलि कैलो रौं मात्र थिए । पुक्क उठेको उसको त्यो पुतीले मलाई आमन्त्रण गरिरहेको थियो । पूतीमा हात पुर्युाएँ , उसको पूती रसाउन थालेको थियो ।
उसलाई उत्तानो पारेर खाटमा सुताएँ । आफू माथिबाट चढें , उसको पुष्ट पूतीमा मेरो तातिएको लाँडो पसाउन खोजें । पहिला पस्दै पसेन , त्यसपछि उस्का दुबै तिघ्रालाई दुईतिर फैलाएर आफ्नो लाँडोको टुप्पा पूतीको मुखैमा जोडेर कस्सेर एक धक्का लगाएँ । “ऐया“ केटी पीडाले चिच्याई । मेरो लाँडोको सुपारी भित्र पसेछ । त्यसपछि मैले केटीको मुखमा आफ्नो मुख जोडेर ओठ चुस्न थाले । हात भने उस्को भरखर फैलने उपक्रममा रहेका दूध मोल्नमा व्यस्त थिए । केही सारो केही गिलो ती दूधले मेरो उत्तेजना बढाई रहेका थिए । अलि अलि मात्र छिरेको लाँडोलाई हातले समाएर पूतीमा पूरै छिराउने प्रयास गर्दै कम्मरले धक्का मार्न थालें । “ऐयाऽऽऽ ऐयाऽऽऽ आमाऽऽऽ आमाऽऽऽ बुवा हौऽऽऽ मरें सरऽऽऽ विस्तारैऽऽऽ मरेंऽऽऽऽ ऐयाऽऽऽऽ ऐयाऽऽऽऽ“ केटीको मुखबाट आवाज निस्किदैं थियो । म भने आफ्नो धक्काको क्रम बढाउँदै थिएँ । जतिजति लाँडो तातिदैं जान्थ्यो म उत्तिनै छिटो कम्मरको बलले धक्का मार्दै गएँ । “ऐयाऽऽऽऽऽ ऐयाऽऽऽऽऽऽऽ उफऽऽऽऽऽऽ आमा हौऽऽऽऽऽऽ स्वाँऽऽऽऽऽस्वाँ… ऽऽऽऽऽऐया हौ ऽऽऽऽऽऽ मरे, ए सर मार्ने……ऽऽऽकि क्या….. होऽऽऽऽऽ ऐयाऽऽऽऽऽ ऐंयाऽऽऽऽ आमा आमौं……ऽऽऽऽऽस्वाँऽऽऽऽस्वाँऽऽऽऽऽ” केटीको मुखबाट निस्किरहेको आवाजले मलाई झन मज्जा आइरहेको थियो ।
पूर्ण उत्तेजनामा आइसकेको थियो जोसमा केटीका गाला करयाप्प टोके । “ऐया” केटी चिच्याई । झन्डै १५ मिनेट जति चिकेपछि मेरो लाँडोले नौनी फाल्यो “फच्याक फच्च फच्च” गरेर । केटीको पूतीबाट लाँडो निकालेर हेरेको रगतै रगत । केटीको भर्जिन झिल्ली च्यातिदा त्यसको रगत मेरो लाँडोमा लागेको रहेछ । रगत त्यतिधेरै नभए पनि केटीको तिघ्रासम्म चुहिएको रहेछ । तौलिया निकालेर पुछि दिएँ । जीवनको पहिलो चिकाईले मलाई जुन मज्जा आयो त्यसका लागि म जुन मूल्य तिर्न पनि तयार थिएँ । भर्जिन केटी यहाँ त मेरो लागि सित्तैमा उपलब्ध थिई । पहिलो पटक भर्जिनिटी भंग गर्नुमा जुन मज्जा आउँछ त्यो जीवनभर चिक्दा पनि आउँदैन 

Post a Comment

0 Comments