Sir le Blackmail garera chikeko

Mero name smriti ho.Ma class 11 ma padxu.mero ghar ma baba mumy ani mero baini xa.Mero baini class 9 ma padxa.Baba ra mumy 2 janae bank ma kam garnu hunxa.Baba mumy ani baini sadae 9 baje janu huntho ani 5 30 ma huntho.Mero clz behan xa.Dueso vare k e kam hudaena tae vayara kaile tv harera basxu, kaile sutxu.Maile science le pardae xu.Physics ali garo lagne vayara college kae teacher lai home tution padauna baba le bolaunu vako xa.Dueso k e kam navako le garda sir lai day ma aunu ani 2 hr padaunu vannu vayo baba le. sir le ni baba le vaneko voli palta batae malai padauna aauna thalnu vayo.Ghar ma sir ra ma matra hunthem.2 hr padayara sir sadae ghar janu huntho.
1 din ko kura ho sadae jhae sir 1 baje aaunu vayo.Garmi mousam vayako karan le garda maile sano half pant ra loose tshrt lagako theya.sadae jhae padna start garem.parda pardae mero aakha sir tera gayo sir ta mero thigh tera hardae hunudo rahexa.sir le tasare hare paxe malai aftaro lago ani maile copy thigh ma rakhera lekhna thale.ma neheureara lakhdae tha feri sir k gardae hununxa vanera puluka harekota sir ta mero boobs hardae hunudo rahexa.malai jhan aftaro lago.Exam auna lageko vayara tyo din 2 hr vanda ali besi padem.
Voli palta ni sadae jhae sir time mae aunu vayo.Ani exam ko lagi espical preparation garne aja vannu vayo.clz ma ni sir le nae padaune vayako karan le garda sir le nae question banaunu huntho exam ma.Sir le question paper bokera aaunu vako rahexa.sir ko hat ma question paper dakhe paxe maile sir lai related quetion vandenu na vane sir le tyo ta hudaena padaya jati sapae pada vannu vayo.maile plz plz vandae request gare ani sir le auta question vandenu vayo ani malai solve gana vannu vayo.Maile ni khusi hudae solve garna thale.Maile ans lekda sir le mero thigh ma hand layara chalauna thalnu vayo.Maile question xa solve garxu vandae wasta nagari solve garna lage.sir le ta bistarae boobs tera hand lagnu vayo.maile k garnu vako vanera vaneko sir le question chaydaena vannu vayo.maile physics jasare ni pass garnu parne theyo tae vayara maile tara kasailai tha nahos vandae question mage.Sir lai ni yehi chayeako rahexa.Question dena sath mero boobs chalaye denu vayo.Mero tshrt kholera bra mathi matae tokna thalnu vayo.Malai ni ali li maja auna thalo.Ani malai kiss gardae bed ma lagnu vayo.Mero bra kholera boobs chusnu vayo ani bistarae halfpant kholera panty mathi mata mero puti chusna thalnu vayo.malai aati emotion aayako vaya mero pani niskana thalo.mero panty khole deyara puti chusna lagnu vayo.maile ni sir ko lado chalaye dena thale.pant bata nekalare maile ni chuse.sir le bistaro mero puti ma lado xeraye denu vayo.malai saro dukho ani maile naiiii naiii vane.sir le mero boobs tokdae 3 4 choti xeraudae nekaldae gare paxe malai majja auna thalo.Maile ni ahhhh ahhh gardae maja lena thale.2hr samma hami chekdae basem ani sir akxn ma ghar janu vayo.
Question vayako le garda maile exam ma ni ramro gare.Ghar ma baba mumy ni khusi hunu vayo.Chekna maan lageko bela ma sir lai bolautha.Sir ni bela bela aunu huntho.Hami sadae chekdae video kechthem.kaile mero mobile ma kaile sir ko ma.Ani herthem ani delete garthem.Sir ko lado le malai full satisfy gartho.
Sir ra maile daily chekna thalem.Sadae hami video harthem hamle chekeko ani delete gardenthim.1 din ko kura ho malai math padaune sir le aayara jane belama malai veta vannu vayo.Maile hunxa vanera clz bida vaya paxe sir lai vate.Sir le malai hamro class ma lagnu vayo.Bida vaye sakeko vayara sir ra ma matra them tate bela.Ani tya lagera mobile jhekna thalnu vayo.mata number magna hola vane.Tara sir le malai physics sir ra maile chekeko video dakhaudae k ho yo vannu vayo.mata kasare tya aayo. k bolnnu bolnu vaya.k e vanna sakena.Ani sir le malai internet ma haldenxu yo video vanna thalnu vayo.maile nai sir plz dont do that vane.Maile dherae request gare paxe sir le ok vannu vayo ani delete ni gardenxu vannu vayo.Ma dherai khusi vaya tara tesko badlama ma saga ni cheknu parxa vandae boobs tera hat lagna thalnu vayo.Maile k e bolna sakena.sir le yes ki no vandae boobs madna thalnu vayo.mero yes bayak aru option theyana.Voli day sir ko room ma vatne plan vayo hamro.
mata video kasare tya gayo vanne kura le achama pare.sab video delete garthim hami.Tyo sodna physics sir lai phone gare sir ko phone off theyo.voli college ma sodxu k ho yo vandae tyo din tae kura sochdae base.Voli palta behanae clz gaya.suru mae physics sir khoe vandae office gako sir ta birami vayara aaja aunu vako xena vannu vayo.Malai vare jane ke najane vandae tenson vako theyo.ma saga k e option navako karan le garda ma maths sir ko room ma gaya.sir kotha leyara basnu hudo rakhexa aklae.
Tya puge paxe sir le malai dhoka vitra xerayara room lock garnu vayo ani boobs samaudae bed tera lagnu vayo.maile ni k e navane sir le j j gare ni chup base.sir le mero luga purae kholera nacked banaye denu vayo ani mero puti chusna thalnu vayo.boobs moldae puti chuseko vayara malai aakdam emotion aayo.Ani maile ni sir ko lado chuse.Maile sir lai kasare aayo yo sap vandae sodhe.sir le boobs chalaudae la pakha ma sap vanxu vandae 1 ta phn garera kam hudae xa aija vannu vayo.Malai ko audae xa vanera akdam dar lago.Tate vane sakdae arko room bata 1 jana manxe le door knock knock garo.maile odhe sir le towel barera door kholnu vayo.Tyo maxe vitra aayo.Ma akdam sock vayo tyo manxe ta physics sir rahexa.Tyo sir ni room leyara maths sir sagae arko room ma basdo rakhexa.Maths sir ra physics sir ko plan rahexa question deyara checkne ani blackmail garera 2 jana le nae checkne.Yo sunera ma akdam shock vaya.Maths sir le bistaro mero puti chalaua thalnu vayo.physics sir le boobs molna thalnu vayo.maths sir le lado jhekara mero puti ma xerauna thalnu vayo.3 4 choti xera paxe maile ni sap birsea jasto vayo.malai aakdam maja auna thalo.physics sir le lado mero mukh ma chusaye denu vayo.1 jana le mukh ma 1 jana le puti ma chekna thalnu vayo.Tyo day 2 jana sir le palae palo cheknu vayo.Beluka samma hami chekera basem.Ani ma 5 baje ghar gaya.
Arko din sir le whole night garnu parxa sathi ko bday xa vandae aau vannu vayo.maile ni ghar ma sathi ko bday vanera thagera sir ma room ma gaya. 2 jana sir saga whole night chekdae base.hami purae raat blue flim hadae basem.1 jana sir le malai chekda arko le mukh ma lado haldenu huntho.mero boobs chusnu huntho.Hami 3 janae purae nacked thim.Tyo rat 6 choti chekem hola 6 6 choti 12 choto maile thape.Dher chekera mero puti polna lageko theyo.Behan 11 baje tera sir le 1 1 choti chekera ma ghar gaya.

Post a Comment

0 Comments