मैले दुवै हातलाई बुबु माड्न सक्रिय बनाउदै आफ्नो मुखलाई उसको पुतीमा पुर्याए

भाग्यमानी नै भन्नु पर्छ मेरो एकैपटक जुम्ल्याहा सन्तान भए | एउटा छोरा अनि अर्को छोरी | श्रीमती सुत्केरी भएपछी माइती जान्छु भनि | हुनपनि एकैपटक दुइ बच्चा हुदा खुसि त थियौ तर तिनीहरुलाई हुर्काउने काम सजिलो थिएन | मैले पनि श्रीमतीको बिचारलाई ठिकै माने | हुन पनि गाउबाट पदना आउदा घरबेटी कै छोरी संग प्रेम भएर बिवाह भएको थियो \ कसरि प्रेम अनि बिवाह भयो त्यो अर्को कथामा लेखुला |जे होस न्वारन सकिने बितिकै ससुरालीबाट मान्छेहरु लिन आए | म एक्लै हुने भएकोले मलाई पनि उतै हिड्न भने मैले मान्ने कुरा भएन | काठमाडौँ भित्र भएकोले म नियमित रुपमा आउने भएर तर्किन खोजे | आफ्नो पहिलो सन्तानहरु आफ्नो आँखा भन्दा टाडा राख्ने इच्छा थिएन तैपनि बाध्यता थियो | दुइ चार दिन एक्लै भए | काम बाट आयो न खाने को ठेगान न सुत्ने को |घरमा सन्तान पनि थिएनन् अनि बिहा पछी श्रीमती संग छुत्तिएर पनि बसेको थिएन | गर्वावती भएपनि हामी बुडा बुडी को यौन जीवन चलिने रहेको थियो | श्रीमती गएपछि त्यो पनि रोकिएको थियो | मन मा यौन चाहना बेला बेला मलाइ झस्काइरहन्थ्यो | श्रीमती संग हेर्ने गरेका अस्लिल चलचित्रहरु उ नहुदापानी कैले कहिँ एक्लै भएपनि हेर्थे |अश्लिल चलचित्र हेर्थे कैले इन्टरनेट मा अश्लिल चलचित्र हेर्थे | आफुलाई स्खलित पार्थे | धेरै पछी यौन चाहना पुरा नहुदा को अनुभव थियो त्यो |
श्रीमतीले मेरो आफै पकाउने बानि नभएको ले राम्रो खान नहुदा म दुब्लाएको भनि | ससुराली जाँदा सबैले त्यसै भने | जाने बेलामा सासु ससुराले मेरी सालीलाई संगै लान भन्नुभो | मैले धेरै नाइँ भने तर अन्तिममा मैले स्वीकृति जनाए | रातिको खान खाइवरी म र मेरो साली मेरो घर लाग्यौ | बिहानै चिया खाना घर आइपुग्दा खाजा खाना बनेको हुन्थ्यो | सालीको +१२ को फाइनल भएकाले उसको स्कुल थिएन घरमै बसेर पद्थी| मिठो मिठो पकाउन्थी मलाई पनि सजिलो नै भाको थियो | एकदिन अफिस बाट आएपछि सधै जस्तो ल्यापटप खोले कुनै भाइरस पसेको म्यासेज आयो | हिजो सम्म ठिकै थियो आज अचानक के भयो भन्ठाने | इन्टरनेटको हिस्ट्री खोले अश्लिल साइटहरु भर्खरै केहि अगाडी खोलेको देखायो | सालीले अश्लिल साइट खोलिछ थाहा पाए | भन्ने कुरा भएन चुप लागे कम्पुटर पुरै फर्माट गरे | मान्छेको मान्ने त हो भोलिपल्ट अफिस बाट आएर फेरी हिस्ट्री हेरे आज पनि फेरी हेरेकी रैछे |
मनमनै मैले त्यो कुरा थाहा पाएको कसरि बताउने सोचे | उ भन्दा लगभग १० बर्ष जेठो म मा त यौन चाहना यस्तो छ | २-४ महिना बुढी नहुदा उकुसमुकुस हुन्छ १७-१८को बैंसमा कहालीलाग्दो यौन चाहना हुनु स्वाभाविक नै हुने भो | भोलिपल्ट अफिस जानु भन्दा अगाडी मैले पनि मेरो ल्यापटपमा अश्लिल साइट खोलेर बन्द गरे अफ चै गरेको थि इ न | ताकी सालीले ल्यापटप खोल्ने बितिकै त्यो साइट खुलोस |
बेलुका घर आएर धेरै बेर घन्टी बजाए बल्ल साली निस्कीइ र भनि म कोठामा ढोका बन्द गरेर पड्दै थिए घन्टी बजेको थाहै भएन | उ मलाइ हेर्दै हास्दै थिइ | उ भिनाजु चिया बनाइदिन्छु भन्दै भान्सा गइ | आफ्नो मनमा सालीले कम्पुटर खोलिकी खोलिन भन्ने थियो | छिटो छिटो हात मुख धोएर सोफामा बसे र कम्पुटर खोले | कम्पुटर खोलेको रैछ | साली मुसु मुसु हास्दै थिइ | मेरो आँखा टिवी मा गयो | टिवी बन्द थियो तर तर डी वि डीको बत्ति बलिरहेको थियो | मैले सालीलाई सोधे के हो पढ्ने भनेर सिनेमा हेरेर बसेको तिम्रो परिक्षा बिग्रियो भने मैले दोष पाउँछु है भन्दै मैले टिवी अन गर्न खोजे तर उसले हत्त न पट्ट मेरो हात बाट रिमोट तानी मैले किन र मैले हेर्न हुन्न तिमीले हेरेको फिलिम भने उ मलाइ झम्टिए जस्तै गरि रिमोट खोस्न खोज्दै थिइ |
म संग धेरै अनुनय बिनय गरि मैले दिन. केवल एकचोटी कुन फिलिम हो हेरेर दिन्न्छु भने | उ हत्त न पत्त डी वि डी निकाल्न गइ म पनि गए | उसले डी वि डी निकाली र कोठातिर दौडी | उसले अश्लिल फिलिम हेरेकी रैछे | म फेरी सोफामा आएर बसे सोफाको एकछेउ भिजेको जस्तो लाग्यो छामे | लाग्यो सालीले पानि पोखिछे | एसो हेरेको उसको कट्टु सोफा तल झरिरहेको थियो | मनै त हो उठाए त्यो पनि भिजेको थियो | बल्ल थाहा पाए सोफा खानेपानीले हैन सालीको यौनांग बाट निस्केको पानीले भिजेको रैछ | सालीले धेरै बेर पछी ढोका खोलि भान्सामा सिधै खाना बनाउन लागि | गर्मि को समय मैले फ्रिजबाट बियर झिके खान थाले सालीले सितन ल्याएर दि| मैले उसको कट्टु सोफा बाहिर निकालिदिएको थिए उसले त्यो देखि हत्त न पत्त उठाई |
मैले पनि बियर लागेको जस्तो गरेर के हो सालि मैया जता ततै लुगा फालिन्छ सोफा पनि चिसो छ के हो ? तिम्रो सबै पोल बा आमालाई लगाइदेउ भने | उ पनि के कम तपाई पनि दिदि नभाको बेलामा के के हेर्नु हुन्छ दिदीलाई पोल लगाइदेउ भनि | म हासे र बियर खाने भने | मलाइ उसले बियर खान्छे भन्ने थाहा थिएन | उसले यस्तो गर्मि छ भिनाजुले दिने भए खान्छु नि भनि | मैले आफ्नोमा थपे र उसलाई नया गिलासमा दिए | उ नरोकिएर बियार पिउन लागि | उसलाई लाग्दै गयो | बियरको शुरमा उसले भनि सरि भिनाजु मैले हेर्नु नहुने फिलिम हेरे मलाई तपाइको अगाडी अफ्ट्यारो भाको छ | मैले भने हेर्न नहुने भए किन बनाउथ्यो ? मैले भने हामि पनि हेर्छ्यौ | यस्तै कुरा हुदै थियो मैले उसलाई अघिको डीवि डी ल्याउन भने उसले ल्याइन तर राखेको ठाउँ बताई दिइ

मैले फिलिम लगाए उ लजाएर जान खोज्दै थि मैले ताने | दुवै नशामा थियौ मैले उसलाई अँगालो हाले | सोफामा हामि अंगालोमा थियौ अश्लिल फिलिम चल्दै थियो | मेरो ध्यान फिलिम तिर भन्दा सालीको शरीर तिर थियो | महिना दिन भन्दा बढीको यौन भोक अनि बर्शौको सालीको भोक | अँगालो मै राखेर मैले उसको कपाल चलाए ,कान अनि बिस्तारै बुबु | उ शायद म भन्दा बढी भोकी थि इ | उसले कुनै प्रतिबाद गरिन | मैले उसको टिसर्ट बाट हात छिराए र बुबुको मुन्टो हल्का संग चलाए | उसका दुवै आँखा बन्द भैसकेका थिए |
मैले हल्का हल्का उसका दुवै बुबु माड्न थाले | एकै निमेषमा उसको टिसर्ट खोलेर बुबुको मुन्टो चुसे उ कराई भिनाजूऊऊऊऊउ | एउटा बुबु चुस्दै थिए अर्को बुबु माड्दै थिए | उ सोफामा पल्टेकी थि म भुइमा बसेर सबै गर्दै थिए |मैले ढिला नगरिकन उसको ट्राउजर खोले उसले कट्टु लागाएकी थिइन् शायद हतारमा म आउदा लगाएको कट्टु सोफामा लुकाएपछी अर्को लगाउन बिर्सेकी थि |

मैले दुवै हातलाई बुबु माड्न सक्रिय बनाउदै आफ्नो मुखलाई उसको पुतीमा पुर्याए | उसले फेरी लामो सुस्केरा हाली र भनि भिनजूऊऊऊ अब पुग्यो चांडो छिराउनु न | मैले एकछिन उसको पुती चाटे अनि आफ्नो दुइ औंला उसको पुतिको माथिल्लो भागमा हालेर चलाउन थाले | आफ्नो अनुभब ले के बतायो भने मेरी साली अब धेरै बेर टिक्न सक्दिन मैले हत्त न पत्त लाड़ो झिके उसको पुतीमा हाले उ कराई आइया ऐया भिनाजु दुख्यो | जति पिडा त्यति सन्तुष्टि, महिलाले पाउने यौनसुख नै त्यहि हो उ धेरै बेर टिकिन \ उसको झर्यो उ थकित भएर सुति | मैले चै झार्न पाइन हस्त मैथुन गरे \ म पनि थाके सोफामै सुतियो | राति मेरो लिङ्ग कसैले चलाए जस्तो लाग्यो आँखा खोल्दा मेरी साली मेरो लिङ्ग चुस्दै रैछे | मेरो लाड़ो ठंकिसकेको थियो | मैले उसलाई ६९ मा बस्न भने उसाले त्यसै गरि |मैले उसको उसले मेरो चाट्यु | मैले सोफमाइ राखेर उसको दुध चाटे चुसे | उसले भनि भिनाजु यसपाली एकैचोटी झारुम है हैन भने तपाइलाई रमाइलो हुन्न | मैले भने साली मैया तिमि चिन्ता नगर | घोप्टो उत्तानो कुकुर ,कुखुरा सबै स्टाइलमा गरियो | अन्तमा सालीले भनि भिनाजु म फेरी थाकिसके | मैले आफ्नो चिकैको रफ्तार लाइ बढाए उ भिनाजु अझै भन्दै थि मैले उसको झरना लागेको थाहा पाए हामी संगै झर्यौ | भोलिपल्ट अफिसमा सालीको फोन आयो भिनाजु ऐले भर्खर एउटा फिलिम हेरेको नया स्टाइलको रैछ आज त्यस्तै गर्नु पर्छा है | मैले हुन्छ भने | उसको परिक्षा सकिएपछी उ झन् फुर्सतिली भै दिनभरी नया नया फिलिम हेर्थी अनि राति त्यसै गर्न भन्थी | उ मेरो ससुराली फर्किने बेला सम्ममा मलाइ सिकाउन सक्ने भएकी थि इ |

Post a Comment

0 Comments