घरबेटी दीदी चिकेको


मेरो नाम साबिन हो । म काठमाण्डुको  पकनाजोलमा बस्छु । मेरो पेसा सैनिक भएकोले  बिहान सबेरै अफिस जान्थे । एक दिन शनिबार नुहाएर कौशिमा बसिरहेको थिए, पल्लो घरको घरबेटी दिदी नुहाइरहेको देखे । त्यो दिदीको घर भन्दा म बसेको घर अग्लो भएकोले मैले सबै कुरा देख्ने अबसर पाए । त्यो दिदीको पोटिलो दूधका फाँचा, टाईट थाई देखेर घुटुक्क थूक निले । तर त्यो दिन बोलचाल केहि पनि भएन ।अनि उनको पोटिलो ढूध र टाईट थाई सम्झदै दुइ पटक छोले । एकदम आनंद आयो । एकदिन बिहानै मर्निङ वाक गर्न जाँदा सोयम्भूको उकालोमा देखे । एकदम पसीना चुहाउदै उक्ली राख्नु भएको रहेछ । अनि मैले दीदी हजुरको घर पकनाजोल हैन भनेर सोधे , मुसु मुसु हाँसेर हो भन्नु   भयो अनि सोध्नु भयो कसरी थाहा पाउनु भयो भाई म पकनाजोल को भनेर ? मैले गएको शनिबार हजुरलाई नुहाइरहेको देखेको थिए छतमा अनि ऊनि एक छिन त बोल्नै सकिन । अनि बोलाउनु पर्दैन त भाई भन्नु भयो । अनि मैले पनि तेहि भएर अहिले बोलाएको नी दिदी भने । दुबै जना गफ गर्दै सोयम्भमा पुग्यौ र सँगसँगै पकनाजोल सम्म गफ गर्दै घर सम्म आयौ । दिदीले सबै कुरा बाटोमा नै गर्नु भएको थियो बूढा र छोरो अमेरिका गएको रहेछ । दिदी तीन बर्ष देखि एक्लै बस्नु हुदो रैछ । चिया खान जाऊ भनेर जिद्दी गरेपछि म पनि दिदीको घरमा नै गए । एकदम डेकोरेशन मिलाइएको घर अनि सजावट देखेर म पनि अचम्म परे । अनि दिदीले भन्नु भयो भाई टीवी हेर्दै गर्नु म चिया पकाएर ल्याउछु भनी किचनमा गई । मर्निङ वाकमा गएको ड्रेस मा झन सेक्सी देखिन्थि । मेरो सानो भाई यानिकि लाडो एकदम उठिरहेको थियो । दिदी ले चिया लिएर आई , चिया दिँदा दिदीको  दुधको पोको अाधाभन्दा बढ़ी नै प्रस्ट देखिन्थ्यो । दिदीले भन्नु भयो , भाई आजको खाना मैं कहा खानु पर्छ भनेर ड्रेस चेन्ज गर्न कोठामा गई । कोठामा चुकल / छेस्किन पनि नलगाई लुगा चेन्ज गर्न थाली । एतिकैमा बत्ती गयो । अनि दिदीले भन्नु भयो भाई म लुगा चेन्ज गर्दैछु अली अध्यारो भयो इन्वर्टर अन गरदेउन । मलाई थाहा थिएन इन्वर्टर कहाँ छ भनेर अनि मैले सोधे इन्वर्टर कहा छ दीदी ? दिदीले भन्नु भयो मेरो ड्रेस चेन्ज गर्ने रूममा नै । म त एकदम  डर लागेको जस्तो भयो अनि ढोका खोले , ओह माई गड , दिदी त पेंटी र ब्रा मा देखे.  इन्वर्टर अन गरे, मेरो लाडो सनक्क भएर आयो । दिदी एकनजरले हेरि राख्नु भएको छ , म पनि आर्मी मान्छे के कम भनेर , सोझै दूध माड़े, खासै केहि प्रतिक्रिया नजनाए पछि किस गरे अनि दीदी को पुती छामेको त पूरा पानी बगिराखेको रैछ । अनि बेड मा लागेर लड़ाये । ऊनि ओह ओहो गर्दै थी मेरो लाडो अति ठन्केको हुनाले मजा ले छिराए , आया भन्दै थी, मेरो पालो करीब  आधा घन्टा चिके पछि फूसि नाईटो भरी झारे । दीदी ले फेरी लाडो चुस्नु भयो फेरी लाडो ठन्केकोले  फेरी कुकुर स्टाइलले चिके.. एकदम आनंद आयो । म करीब एक घन्टा जति बसेर खाना खाये पछि रूममा गए र दिन भर सूती रहे । बेलुका करीब नौ बजेको थियो दीदी ले  भाई , आज खाना खानु एतै आउनु है भनेर . एक छिन सोचे र आज चाही रात भरी चिक्ने बिचार ले प्रॉउन  माछा फ्राई गरेर खाये र दिदिको घर तिर लगे । दीदी ले मटन फ्राई र चिकन करी बनाउनु भएको रैछ अनि खुकुरी रम । दुबै जनाले १० बजे सम्म सगै पीयौ । दीदी ले भाई आज बिहान सारै मज्जाले चिक्यौ, त्यों भन्दा पनि मज्जा ले चिक्नु पर्छ है भनी  मैले हुन्छ भने, अनि चिक्न सुरु गर्यौ । यती  चिकियो की मेरो लाडो बाट बीर्य नै झर्न छाडयो । करीब ५ चोटी चिके पछि सगै भुसुकै निदाएछु । दिनहरु यसरी बित्दै  गयो, करीब २ बर्ष सम्म चिकि रहे अनि दिदिको बूढा र छोरो पनि अमेरिका बाट फर्कियो तेस्पछि हामी होटलमा गएर अहिले सम्म पनि चिकि रहेका छौ ।


– Armyketo Love


Post a Comment

0 Comments