Buda Tour Jada Gharbeti Le Puti Chikyo

mero sex merai room ma vako ho. ma basne ghar ko owner sanga. owner lai ma rishav uncle vanera bolauthye. mero buda travel ko office ma kaam garxha. tehi travel ko office kai kaamle kaile kai buda lai baira tour tira ni lancha. mero buda feri baira tira ghumna vane paxhi ekdamai ramauxha. saukeen cha mero buda. hamile vagera bihe gareko theu. bihe vako ni vakharai 9maina jati vako thyo.hamro family le hamro relation lai accept garena. kati manayeko theu. tara mandai manena. jati gare pani kei response nai garena. tehi vayera hamile vagera bihe gareko hau. ahile 9maina vaisakyo. ajhai pani hamro family le hamro sambandha lai manekai chainan. khas ma hamro pariwar eutai jastai ho. mero buda ra ma hamro afnai relation mai partheu. mero buda mero mama parne ko chora thyo. ani tei sanga mero bihe vayo. tehi vayera hamro family le hamro relation lai accept nai garenan. mero buda ra mero facebook ma chat vairakhthyo. paiali dekhi chindai ayeko theu. tara hamro love vane paxi pareko ho. faceb ook ma chat vaye paxi. usko ra mero kura share huna thalyo.. usko ra mero kura pani hunthyo. kura matra haina. hamro vitra vitra ko kura haru pani share hunthyo. ma arkai relationship ma thye paila bihe vanda aghadi. tyo sanga mero relation chaleko 1barsai vaisakeko thyo.
tara eta mero mama ko chora( mero buda) sanga k ura badhdai gayo. tyo sanga aba kk kura haru share huna thalyo. tyo ta relation ma thyena. tesle malai vadkako ni haina. hamro kura jamna thalyo. kura jamdai gayo. tesko ra mero kura pani din dinai hunthyo. kaile kai ta raat vari pani hunthyo. tyo ni syaal nai thyo. tesko gf navaye ni tyo kt haru sanga touch mai vairakhthyo. tesko ni kk kk kahani haru sunauthyo malai. mero ta boyfriend sanga sabai vaisakeko thyo. tyo kura pani teslai tha thyo.t ara teslai tyo sanga kei matlab thyena. teslai ma ramri lagxha vanera jiskauthyo. love nai pariyo. mama maiju ghar janu vako bela ma tesko ghar rugna gako thye. teti belai hamro sex pani vako thyo. hami tespaxhi ta relationship ma vayeu. love chai hamro 5maina jati samma paryo. tespaxhi hamile bihe garne decision liyeu. paial ta hamile hamro ghar ko member haru lai yo kura vaneu. hamro hamro family sangai basera kura gareu. tyo kura gare paxhi ta hamile pitai pani khayeu. gali khayeu. hamilai vetna pani dinthyena. aba chai vadai vayena vanera hami le vagera bihe gareu.
tespaxhi hami ali time baira baseu. katai kotha khojera baseu. teha euta matrai kotha thiyo. ani hamilai afthero pani vako thyo ghar chalauna. ghar ko manxe haru le hernai chodeko thyo.s nikai garo vako thyo hamilai. tespaxhi mero buda le travel ma job garyo. khas ma teha job pani hamro room ko owner le deko thyo. maile owner lai hami basne ghar ma dekheko thye. teha aierakhthyo. teha aye paxi hamro bochal hunthyo. budo eklai raixha. budi marisakeko. chora chori baira bidesh ma thyo. teha singai ghar usko naam gardeko raixha eklai basdo rahexha. masanga kura hunthyo. buda mero sano company ma kaam garthyo. teha usko salary dherai thyena. hamro afno kharcha garna matrai thikka hunthyo. teha mero owner sagna kura vaye paxi usle usko ghar ma auu teha flat nai xha. ma discount gardinxu. vanera bolaunu vayo.a ni travel ma mero buda lai job pani diyo. buda le pani dheria ramro manxe raixha vanera trust garyo. owner ko afnai office raixha.t eha mero buda ko post pani change gardyo. ramrai position ma dilaidyo. bonus pani authyo. uslai dinthyo. tespaxhi ta ghar ma ma aramle basna thale.
buda mero tour ko lagi gairakhthyo feri. owner sanga ma din vari ta gahr mai hunthyo. mero care garnu hunthyo. ma badi time ta owner sangai hunthye. kasto fit hunu hunthyo feri. bihana jogging janu hunthyo. 40years pugisaknu vako thyo. aile samma gym haru join garnu hunthyo. ekdam fit thyo.aba badi time ma owner sangai hunthye. tespaxhi ma mero buda vanda waha sanga touch ma aye. malai owner badi manparna thalyo. kura chaldai gayo. mero buda ekdin tour ko lagi jana lako thyo. tyo owner le pathaidina lak othyo. office ko koi koi staff lai ni pathaidina lako raixha. malai nijum vandai athyo. tara malai jana manthyena.malai ya owner kai company ramro lagirako thyo. tespaxhi hamro kura vayo. buda niskyo tour ko lagi. tespaxhi ma aramle owner ko angalo ma maghna vayera basna thale. maghna hudai gaye paxhi tyo raat ma owner lai fone garera bolaye. room ma malai sutna daar lagxha vanera. daarlagxa vanera bolaye paxhi owner ni aiepugyo. uslai maile mero bedroom mai bolaye. teha ayera base paxhi hami mero bed vitra paseu. ma nighty ma thye. nighty ma malai dekhe paxi usle malai jhyapp angalo halera samatyo.
angalo hale paxhi owner ra mero lips jodyol….auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm owner le mero lips chwaapppppa chywaapppa garera chusyoooooooooa oooooooooooooooooooooooooo auuuuuuuuuuuuuuuuuuu lips chusdai mero mathi ko luga kholyo. mero ghati ma chusyo..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ammmmmmmmmmmmmmmmmm mathi dudh chalaayo……….aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dudh chalaye paxhi usle malai nangai parera mero puti ma tauko halera chalaudai basyo………….aaaaaaaaaaaaas
teha chusdai tala puti chusyooooooooa hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh puti chusera dudh nichardaiiiiiiiiiiii ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooooooooooooooooo uncle ekdamai fit raixha tara. mero buda pani eti fit thyena jati owner fit thyooooooooooooooooaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ladoo chirayera chikna suru garyooooooooooo aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh ooooooooooooooooooooo lado chirayera chikna suru garyoooooooooo aooooooooooooooooooooooooooooooo auuuuuuuuuuuuuuuuuuu ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bessari lado chirayera chikyo oaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ma pani aaaaaaaaaaa ouuuuuuuuuuu aouu gardai bessari karaudai base. bessari gare paxhi mero puti ko pwal nai hallela jasto vako thyo. bessari hallayera garyooooooooo aaaaaaaaaaaaa bessari chirayooooooo aooooooooooooooooooooooo jor jorle bessari gardai gaye paxhi kasto mero pani jharla jasto vayo. mero jharla jasto k vako thyo. 30minute paxhi ta owner kai jharyo. balla sukoon milyo malai.tespaxi kahanai khatam vayo. mero buda 14din ko lagi tour ma thyo. ra ma yah aru nai sanga ramailo maanudai thye.s

Post a Comment

0 Comments